Általános Szerződési Feltételek

A következő feltételek vonatkoznak a jelen www.eset.hu weboldalon keresztül a SICONTACT Kft. (székhely és egyben központi ügyintézés és központi ügyfélszolgálat helye: 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/C 4. em., Fővárosi Törvényszék által 01-09-714-199 számon nyilvántartott, adószám: 13004688-2-42, tel.: 06-1-346-7052, www.sicontact.hu, e-mail cím: info@sicontact.hu, a továbbiakban: SICONTACT) által fogyasztók számára értékesített minden termékre és szolgáltatásra. Az „Ön” vagy „Öné” arra az egyénre utal, aki rendelést adott le a Termékek megvásárlására a fenti weboldalon keresztül. A Termékek kizárólag elektronikus úton rendelhetők meg a jelen www.eset.hu oldalon.
Amennyiben Ön viszonteladó, úgy e szerződés Önre nem vonatkozik. Viszonteladóink az értékesítési feltételekről itt tudnak tájékozódni: http://www.eset.hu/ceginformacio/viszonteladas

Kérjük, gondosan olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeket. A weboldalon való rendelésfeladással Ön elfogadja a jelen szerződést, az itt leírt feltételekkel. Jelen szerződés nem érinti azon jogait és jogosultságait, amelyek Önt fogyasztóként megilletik. Jelen szerződési feltételek kizárólag Magyarország területén történő értékesítésre irányadóak! Jelen szerződés semmilyen magatartási kódexre nem tartalmaz utalást.
A jelen szerződés a 45/2014. (II.26.) a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormányrendelet szerint Távollévők között létrejött szerződésnek minősül, amely szerződésre a magyar jog irányadó, a szerződés nyelve magyar nyelv.

1. Megrendelés és fizetési módok

1.1. Az eset.hu oldalon az ESET biztonságtechnikai szoftvereinek letöltéséhez szükséges licencjogokat lehet vásárolni, legalább egy számítógépre, legalább egy év időtartamra (12 hónapra). A vásárláshoz nem szükséges regisztráció.

A vásárlás a www.eset.hu oldalon történik. Amennyiben most vásárol először ESET terméket, az Első vásárlás menüpont alatt tudja kiválasztani a megrendelni kívánt terméket. Ha lejáró ESET licencét szeretné megújítani, vagy más termékre szeretne áttérni, ill. ha a védeni kívánt számítógépeinek számát szeretné növelni a licencidőszak alatt, ezekben az esetekben a Hosszabbítás/kibővítés/áttérés menüpontra szükséges kattintani. A védeni kívánt számítógépek számának csökkentésére a licencidőszak alatt nincs lehetőség, licenchosszabbításkor kérhető a csökkentés. A védeni kívánt számítógépek számának változása miatt előfordulhat, hogy változik a licenc típusa (pl. a számítógépek számának növekedése miatt Home Edition licencből Endpoint licenccé és fordítva.)

1.2. Fizetési módként utólagos fizetés esetén csekkes befizetés és banki átutalás közül tud választani, amennyiben a megrendeléskor szeretné kiegyenlíteni a termék árát, úgy válassza a bankkártyás fizetés opciót. Online bankkártyás fizetés listaáras kedvezményeink esetében nem vehető igénybe, mert ebben az esetben a megrendelés teljesítése előtt kollégáink ellenőrzik a kedvezményre jogosultságot.

Utólagos fizetés esetén a megrendelés feladásától számított 3 munkanapon belül elküldjük Önnek e-mailben az ún. elektronikus licencet, amely a megrendelt termék használatához szükséges kódokat, telepítési útmutatót és a termék leírását tartalmazza. A licenc a kiküldéskor már működik, használható vele a szoftver. Számlánkat (és csekkes fizetési mód választása esetén a csekket is) postai úton küldjünk a megrendeléskor megadott postázási címre. A számlát a licenc kiküldését követő 15 munkanapon belül állítjuk ki, és legkésőbb a kiállítást követő munkanapon postázzuk. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 10. munkanap. Amennyiben a termék vételárát a megrendeléskor kiegyenlíti, úgy az elektronikus licencet néhány percen belül elküldjük e-mail címére, a pénzügyi rendezést már nem igénylő számlánkat pedig a vásárlást követő 3 munkanapon belül postázzuk postázási címére.

Számlánk minden esetben a megrendelésben megadott ún. Végfelhasználó nevére kerül kiállításra. Fontos tudni, hogy kedvezmény érvényesítése esetén a kedvezményre jogosult nevére tudjuk csak kiállítani a licencet, és így a számlát is (pl. diákkedvezmény esetén a diák lesz a licenctulajdonos, és az ő nevére fog szólni a számla is).

1.3. Ha Ön a bankkártyás fizetési lehetőséget választotta a licencdíj kiegyenlítésére, úgy a fizetés menete a következő: a megrendelésének megerősítését követően átirányítjuk Önt a CIB Bank honlapjára, ahol meg kell adnia bankkártyája adatait. A fizetés megtörténtekor a bank visszairányítja Önt honlapunkra, ahol értesülni fog a befizetés sikerességéről. Ezután rendszerünk teljesíti megrendelését és elküldi e-mail címére az elektronikus licencet.
A fizetést bármely bank által kibocsátott kártyával elvégezheti, amennyiben a kibocsátó bank engedélyezi a kártyával az interneten történő vásárlást.

Az eset.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az eset.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az eset.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően az eset.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt licenc ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el az eset.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át az eset.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantáljuk az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítják az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Ha további kérdése van a bankkártyás fizetési lehetőséggel kapcsolatban, kérjük, látogassa meg a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkat.

1.4. Az Ön által elektronikusan benyújtott Termékrendelés képezi az Ön ajánlatát a SICONTACT felé a Termékek megvásárlására a jelen Feltételeknek megfelelően.
Megrendelésének feladása után Cégünk elektronikus üzenetet küld az Ön által megadott e-mail címre, amely rögzíti a megrendelés adatait (az Ön, mint Megrendelő adatait, a Megrendelt Termék adatait). Ezt követően Önnek meg kell erősítenie a megrendelést, amelynek hiányában a megrendelés nem kerül rögzítésre a SICONTACT rendszerében.
Az Ön megrendelésének a SICONTACT általi elfogadása akkor válik hatályossá, amikor elküldjük az Ön által megadott e-mail címre a Termékvásárlásról a visszaigazolást.

1.5. Megrendelésének feladása után az Ön által megadott e-mail címre egy elektronikus üzenetet küldünk, mely rögzíti megrendelésének adatait. Megrendelését az általunk küldött üzenetben van lehetősége egy kattintással véglegesíteni. Erre a lépésre az Ön érdekében van szükség, mert így e-mail címére más nem adhat fel megrendelést. Amennyiben a megrendelés megerősítése elmarad, megrendelése nem kerül rögzítésre a rendszerünkben.
Megrendelését a feladástól számítva 3 munkanapon belül, e-mailben igazoljuk vissza, a termék árát jogunkban áll ebben az e-mailben módosítani a korábban, az automata által számított árhoz képest. Ilyen esetben előzőleg felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendeléskor megadott elérhetőségei egyikén, és egyeztetjük Önnel az új árat, melyet lehetősége van elfogadni vagy elutasítani, utóbbi esetben megrendelését visszavonni. A megrendelést a visszaigazolás napján teljesítjük is, azaz a megrendelésben megadott e-mail címre elküldjük a termék használatához szükséges kódokat tartalmazó licenclevelünket, a megrendelés feladásától számított 3 munkanapon belül.

A SICONTACT a fenti, elektronikus úton kötött szerződése írásban kötött szerződésnek minősül, melyet a SICONTACT iktat, valamint egy példányt irattároz is a visszakereshetőség érdekében.

1.6. Bármely, megrendeléssel kapcsolatos egyéb kérdései esetén a SICONTACT munkatársai szívesen rendelkezésére állnak az info@sicontact.hu címen, és a +36-1-346-7052 telefonszámon.

2. Ár és fizetési feltételek

2.1. A Termékek árai azok, amelyek a Termék elküldésének idején a www.eset.hu oldalon hatályosak, és a visszagazoláson szerepel, hacsak nem állapodtak meg kifejezetten másként. A termékek árai a www.eset.hu/vasarlas/arak oldalon tüntetjük fel, 4 számítógépnél nagyobb hálózatok esetén egyedi ajánlatot küldünk Ügyfeleinknek, minden esetben a legkedvezőbb árú licenckonstrukciót ajánljuk Önnek.

2.2. A SICONTACT fenntartja a jogot bármilyen árengedmény visszavonására és/vagy bármely Termékár módosítására a weboldalon a megrendelés elfogadása előtt bármikor. Az árengedmény igénybevételéhez szükséges iratokat a SICONTACT-nak a megrendeléshez csatolva, faxon vagy e-mailen el kell juttatni, ennek hiányában díjkedvezmény nem vehető igénybe. Jelen Szerződési Feltételek hatályba lépésénél az alábbi kedvezmények vehetők igénybe:

Magánszemélyeknek biztosított kedvezmények

Maximum 5 számítógépre vagy okoseszközre az ESET NOD32 Antivírus, ESET Internet Security, ESET Smart Security, ESET Cyber Security, ESET Cyber Security Pro, ESET NOD32 Antivirus for Linux, ESET Mobile Security és az ESET Multi-Device Security licenc árából 50% kedvezményt nyújtunk a következő feltételek mellett:

  • a licenc leendő tulajdonosa:
    • aktív tanulói/hallgatói jogviszonnyal rendelkezik vagy
    • pedagógus vagy
    • egészségügyi szakdolgozó (megtalálható az Egészségügyi Engedélyezési és Közigazgatási Hivatal által vezetett nyilvántartásban) vagy
    • nyugdíjas (öregségi nyugdíj, rehabilitációs vagy rokkantsági ellátás, özvegyi nyugdíj esetén)
  • a fenti jogviszonyok fennállásáról igazolást tud bemutatni, mely lehet:
    • diákkedvezmény esetén:
      • a diákigazolvány előlapjának és hátoldalának másolata vagy
      • tanulói/hallgatói jogviszony igazolás vagy
      • az igazolvány folyamatban lévő kiállításáról szóló érvényes igazolás
    • pedagógus-kedvezmény esetén:
      • a pedagógusigazolvány mindkét oldalának másolata vagy
      • az igazolvány folyamatban lévő kiállításáról szóló érvényes igazolás
      • munkáltató igazolás (abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a munkakör is fel van tüntetve)
    • egészségügyi szakdolgozóknál:
      • munkáltatói igazolás (abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a munkakör is fel van tüntetve) vagy
      • Egészségügyi Engedélyezési és Közigazgatási Hivatal által az egészségügyi szakképesítést szerzett személyeknek kiadott nyilvántartási szám vagy
      • orvosok esetén a Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolványának másolatát
    • nyugdíjas kedvezmény esetén:
      • a nyugdíjas igazolvány másolata vagy
      • az utazási igazolvány nyugdíjasoknak másolata, vagy
      • az "éves igazolás a nyugdíjról" másolata (elég a fejléc)

A kedvezmény igazolásához szükséges dokumentumokat megrendeléskor csatolhatja (a 3. lépésben található megrendelőlap kitöltésekor), vagy utólag e-mailben () illetve faxon (+36-1-999-7977) juttathatja el hozzánk. A kedvezményes licencet a jogosultság ellenőrzését követően állítjuk ki.

Figyelem! Kedvezmény igénybevétele esetén a licencet és a számlát kizárólag a jogosult magánszemély nevére áll módunkban kiállítani.

Egy felhasználó a felsorolt kedvezmények közül egyszerre csak egyet vehet igénybe, azaz a kedvezmények egymással nem vonhatók össze. A felsorolt kedvezmények a hosszabbítási és bővítési kedvezményekkel összevonhatók a megadott 5 eszközös korlátozással. Egy felhasználó összesen maximum 5 eszköz védelmére vásárolhat kedvezményes licencet akkor is, ha a licenceket különböző időpontban, különböző kedvezménykategóriát igénybe véve vásárolta.

Nonprofit szervezetek illetve közigazgatási intézmények kedvezményei

Nonprofit kedvezmény:

Amennyiben egy szervezet nonprofit formában működik, és oktatási, kulturális, egészségügyi és/vagy szociális tevékenységet is végez, 50% kedvezményt vehet igénybe. Ebbe a kategóriába tartoznak a felsorolt tevékenységeket ellátó állami vagy önkormányzati fenntartású intézmények is.

Kedvezmény oktatási intézmények és oktatási tevékenységet is végző nonprofit szervezetek részére:

Jogosult, amennyiben: Nonprofit és oktatási/ nevelési tevékenységet is végez
A kedvezmény mértéke: 50%
A jogosultság ellenőrzése: Amennyiben az intézmény neve utal az oktatási tevékenységre és a nonprofit jellegre (Óvoda, Iskola, Egyetem, stb.), az igazolás nem szükséges. Egyéb esetekben:
  • Alapító okirat
  • Alapszabály
  • Bírósági bejegyzés
  • Cégkivonat
Korlátozás: Nem nonprofit gazdálkodási forma (pl. oktatási tevékenységet végző gazdasági társaságok nem jogosultak a kedvezményre)
Tipp: Ha Ön pedagógus és legfeljebb 5 számítógépre vagy okoseszközre szeretne licencet, vásárolja meg saját nevére, így 50% kedvezményhez jut. A kedvezmény igénybevételének feltételeiről az otthoni felhasználóknak szóló kedvezményeknél tájékozódhat részletesebben.

Kedvezmény egészségügyi intézmények és egészségügyi tevékenységet is végző nonprofit szervezetek részére:

Jogosult, amennyiben: Nonprofit és egészségügyi tevékenységet is végez
A kedvezmény mértéke: 50%
A jogosultság ellenőrzése: Ha az intézmény neve utal az egészségügyi tevékenységre és a nonprofit jellegre (Kórház, szociális intézmények, stb.), az igazolás nem szükséges. Egyéb esetekben:
  • Alapító okirat
  • Alapszabály
  • Bírósági bejegyzés
  • Cégkivonat
Korlátozás: Nem nonprofit gazdálkodási forma (pl. Házi orvosi Bt.-k, Patikák, stb. nem jogosultak a kedvezményre)

Tipp: Ha Ön háziorvos és legfeljebb 5 számítógépre vagy okoseszközre szeretne licencet, vásárolja meg saját nevére. Így költségként nem tudja elszámolni a licenc árát, azonban 50% kedvezményhez jut. A kedvezmény igénybevételének feltételeiről az otthoni felhasználóknak szóló kedvezményeknél tájékozódhat részletesebben.

Kedvezmény kulturális intézmények és kulturális tevékenységet is végző nonprofit szervezetek részére:

Jogosult, amennyiben: Nonprofit és kulturális tevékenységet is végez
A kedvezmény mértéke: 50%
A jogosultság ellenőrzése:

Ha az intézmény neve utal a kulturális tevékenységre (Könyvtár, Művelődési központ, Kultúrház, stb.), vagy jellege közhasznú társaság, az igazolás nem szükséges.

Egyéb esetekben:
  • Alapító okirat
  • Alapszabály
  • Bírósági bejegyzés
  • Cégkivonat
Korlátozás: -

Kedvezmény közigazgatási szervezetek számára:

Közigazgatási intézmények számára 20% kedvezményt biztosítunk az ESET termékeinek árából.

Jogosult, amennyiben: Állami vagy önkormányzati fenntartású intézmény
A kedvezmény mértéke: 20%
A jogosultság ellenőrzése:

Az intézmények neve utal a közigazgatási tevékenységre (önkormányzat, polgármesteri hivatal, körjegyzőség, vagy egyéb közintézmény /például: tűzoltóság), így igazolás nem szükséges.

Korlátozás: Állami tulajdonban lévő profitorientált gazdasági társaságok teljes áron tudnak vásárolni.

Tipp: Ellenőrizze, hogy tevékenysége alapján nem jogosult-e nagyobb kedvezményre (pl: egészségügyi vagy oktatási kedvezmény)

2.3. A Termék vételárának megfizetése csak a weboldalon megadott fizetési lehetőségek valamelyikének használatával történhet. A termék vételára a honlapunkon és a megrendelés visszaigazoláson is szerepel, ezen túlmenően Önt más költség nem terheli. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 10. munkanap. Amennyiben Ön elmulasztja valamely esedékes összeg kiegyenlítését, a SICONTACT értesítéssel jogosult minden számlázott, kifizetetlen összeget behajtani peres vagy peren kívüli úton.

2.4. Ön nem jogosult a SICONTACT felé fennálló követelését beszámítás vagy viszontkereset útján érvényesíteni a SICONTACT részére fizetendő semmilyen összegből a SICONTACT írásos hozzájárulása nélkül.

2.5. Kerekítési szabályok: kérjük, hogy számlánk pénzügyi rendezése során törekedjen a pontos összegű átutalásra. A pénzügyileg pontatlanul rendezett számlákon mutatkozó különbözetek kezelése – tekintettel a rendkívül magas banki tranzakciós költségekre - a következő: a túlfizetésből adódó differenciát 1.000 Ft alatt kerekítési különbözetként kezeljük, 1.000 Ft fölött pedig a tranzakciós költség mindenkori összegével csökkentve visszautaljuk.
A pénzügyileg tartozást mutató számlaegyenlegeken kerekítésre nincs módunk, a teljes összeg pénzügyi kiegyenlítéséig a számlát kifizetetlennek tekintjük.

3. Megrendelés visszavonása, elállás, panaszkezelés

3.1. Amennyiben Ön és a SICONTACT nem állapodtak meg másként, a SICONTACT teljesíti a szerződést, vagyis a megrendelt termékhez kapcsolódó licenckódot elküldi Önnek, a terméket használhatóvá teszi az Ön által meghatározott időre.
A szerződéstől Ön jogosult indokolás nélkül elállni a megrendelés teljesítésétől számított 14 napon belül.
Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött (azaz az elektronikus licenc kiküldésre került), Ön jogosult a licenc kiküldésétől számított 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, a 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/C 4. em. címünkre, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi e-mail címre: .

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön internetes oldalunkon, a www.eset.hu honlapon is kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát ide kattintva, vagy azt kinyomtathatja vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését elektronikus levélben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a SICONTACT Kft-hez.)

„Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Bankszámlaszámom, ahova a teljesített vételár visszafizetését kérem:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt”

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

3.2. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, vagyis az Ön által megfizetett árat. A visszatérítés megkönnyítése érdekében az elállás bejelentésével egyidejűleg kérjük, adja meg bankszámla számát. Csekkes, készpénzes, vagy közvetlen banki befizetés esetén a visszatérítés csak ilyen módon lehetséges.

3.3. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén a SICONTACT jogosult kiszámlázni a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

3.4. Elállás, vagy felmondás esetén az elküldött licenc kódjait érvénytelenítjük, a kiállított számlát pedig helyesbítjük. Amennyiben már kiegyenlítette a számla összegét, úgy haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk Önnek a termék vételárát. Amennyiben postai csekken, készpénzben vagy közvetlen banki befizetéssel fizette ki termékünket, úgy a megrendelés lemondásakor kérjük megadni azt a bankszámlaszámot, melyre visszautalhatjuk Önnek a termék vételárát.

3.5 Panaszkezelés

A szoftver telepítésével, működésével, ill. árakkal, vásárlással kapcsolatos kérdéseit a következő módokon teheti fel:

  • E-mailben: címen (24 órán belül válaszolunk hétvégén is)
  • Telefonon: +36-1-346-7052 és +36-1-346-7048-as telefonszámainkon (hétfőtől csütörtökig 8:00-tól 16:00-ig, pénteken 8:00-tól 13:00 óráig)

4. Adatvédelem

4.1. A Termék vásárlása során Öntől az alábbi adatokat kérjük:

  • Név, számlázási és levelezési cím, e-mail cím, kapcsolattartó neve és elérhetősége e-mailben/telefonon
  • Jogi személyek esetén cégnév, székhely, számlázási és levelezési cím, adószám, e-mail cím, kapcsolattartó neve és elérhetősége e-mailben és telefonon

Ezeket az információkat kizárólag arra használjuk fel, hogy a Termék vásárlásáról számlát tudjunk kiállítani, illetve hogy a megrendelés részleteit szükség esetén egyeztetni tudjuk az illetékes Kapcsolattartóval. A számlához szükséges adatokat az Adózás rendjéről szóló törvény rendelkezései szerint tároljuk, azokat harmadik személyeknek nem adjuk ki.
Az e-mail címek bekérése az okból történik, hogy szerződéses kötelezettségünket teljesíteni tudjuk, és a Termékhez kapcsolódó licenc levelet és megrendelés visszaigazolásunkat elküldhessük Önnek.

4.2. A kapcsolatfelvétel menüpont alatt a www.eset.hu weboldalon keresztül is kapcsolatba léphet velünk kérdései esetén. Annak érdekében, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban válaszolhassunk megkeresésére, Önt a neve, e-mail címe és telefonszáma megadására kérjük. Ezeket az adatokat kizárólag az Ön kérdésének megválaszolására használjuk fel, az adatokat a SICONTACT nem tárolja. A kérdésben szereplő technikai jellegű probléma tartalmát adott esetben a Termék fejlesztésénél igénybe veszi a SICONTACT, azonban az nem köthető Önhöz, személyes adatot ezzel kapcsolatban a SICONTACT nem kezel.

5. Jogosulatlan termékek és márkavédelem

5.1. Ön nem módosíthatja, csomagolhatja szét vagy bonthatja le a Terméket összetevőkké szétosztás, átruházás, viszonteladás céljára vagy bármilyen egyéb célra. Szigorúan tilos a SICONTACT egyértelmű, kifejezett engedélye nélkül elválasztania a termékkulcsot a hozzá társított szoftvertől és átruháznia a termékkulcsot harmadik félnek bármilyen célra.
A licenclevélben szereplő kódok nem átruházhatóak harmadik fél részére.

5.2. Az ESET biztonságtechnikai szoftverek Magyarországon Cégünktől vagy szerződéses Viszonteladóinktól szerezhetőek be. Amennyiben Cégünk megalapozott gyanúja szerint a termék beszerzése bármilyen jogosulatlan úton történt, Cégünk nem köteles Önnek technikai terméktámogatás vagy egyéb ügyfélszolgálati támogatás nyújtására vagy az előfizetés folytatásának engedélyezésére.

Minden Terméket első esetben csak Cégünktől (vagy adott esetben a SICONTACT hivatalos partnereitől) szabad beszerezni. Ha Cégünk megalapozott megítélése szerint egy Termék eredeti beszerzése Cégünktől (vagy adott esetben a SICONTACT hivatalos partnereitől) csalárd módon szerzett hitelkártya vagy bármilyen más jogosulatlan eszköz használatával történt, a SICONTACT a kérdéses Termék esetén nem köteles Önnek vevőszolgálat vagy bármilyen támogatás nyújtására vagy az előfizetés folytatásának engedélyezésére.

5.3. A SICONTACT fenntartja a jogot saját kizárólagos döntése szerint bármilyen jogosulatlan eszközön keresztül megszerzett Termék előfizetésének letiltására.

6. Egyéb fontos információk

6.1. A SICONTACT garantálja, hogy a Termékeket ésszerű gondossággal és szakértelemmel, elfogadható időn belül, és lényegében a jelen Szerződésben leírtak szerint bocsátja rendelkezésre. SICONTACT nem tesz semmilyen más ígéretet és nem garantál mást a Termékekkel kapcsolatban.

6.2. Felelősség korlátozása

SICONTACT kompenzálja Önt bármilyen veszteségért vagy kárért, amelyet elszenvedhet, ha a SICONTACT nem tudja végrehajtani a SICONTACT kötelezettségeit a jelen Szerződés keretében megfelelő standardra, vagy megszeg a SICONTACT-ra a törvény által rótt bármilyen kötelességet (beleértve, ha a SICONTACT saját hanyagsága által halált vagy személyi sérülést okoz), hacsak a mulasztás nem tulajdonítható: (i) az Ön saját hibájának; (ii) a jelen Szerződés SICONTACT általi teljesítéséhez nem kapcsolódó harmadik félnek; vagy (iii) semmiféle olyan eseménynek, amelyet sem a SICONTACT, sem annak beszállítói nem láthattak előre vagy előzhettek meg még akkor sem, ha a SICONTACT vagy ők megfelelően vigyáztak. A SICONTACT nem felelős azokért a közvetett veszteségekért, amelyek a fő veszteség vagy kár mellékhatásaként történnek, és amelyek Ön által és általunk előre nem láthatóak (mint például a profitveszteség vagy a lehetőség elvesztése), és a SICONTACT semmilyen esetben sem felelős a vevő bármilyen üzletmenethez kapcsolódó vesztségéért, mint például elveszett adatokért, elveszett nyereségért vagy az üzletmenet megszakadásáért, vagy bármely Ügyfél által használt egyéb gyártó szoftverével kapcsolatos inkompatibilitásért. A SICONTACT nem zárja ki felelősségét a saját hanyagsága által okozott halálért vagy személyi sérülésért, és nem zár ki semmilyen más felelősséget, amelynek a kizárását a törvény tiltja.

6.3. Kellékszavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint:

  • a.) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  • b.) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

6.4. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a SICONTACT hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Ptk. szabályait egy bekezdéssel korábban ismertettük.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a SICONTACT-tal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a SICONTACT nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.5. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az kellékszavatossági jogokat vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania

6.6. A tulajdonjogot a SICONTACT megtartja a Termékek és/vagy az Oldal és a Termékekhez társuló vagy azokkal megjelenő minden kereskedelmi név, védjegy, szolgáltatási jel minden tulajdonjogát és egyéb szellemi tulajdonjogokat. Ön nem távolítja el, teszi olvashatatlanná vagy rejti el a SICONTACT-nak  a Termékeken levő, azokban tartalmazott, vagy azokhoz társuló egyetlen szerzői jogi vagy védjegy figyelmeztetését és/vagy jelmagyarázatát vagy egyéb tulajdonjogi figyelmeztetését sem.

6.7. Vis Maior

A SICONTACT nem felelős a teljesítés meghiúsulásáért olyan előre nem látható körülmények vagy okok következtében, amelyek túl vannak a SICONTACT ésszerű irányításán, beleértve a felsőbb hatalom tetteit, háborút, lázadást, embargókat, polgári vagy katonai hatóságok tetteit, tüzet, áradásokat, baleseteket, sztrájkokat, munkáselbocsátásokat, vagy szállítási, létesítmény-, üzemanyag-, energia-, munkaerő- vagy anyaghiányokat, de nem csak azokra korlátozódva. Bármely ilyen késés esetén a SICONTACT mentesíthető a teljesítéstől addig a mértékig, ameddig késik vagy akadályoztatva van ilyen ok miatt.

7. Felügyeleti szervek elérhetőségei

Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: 06 (1) 472 8900
Honlap: www.gvh.hu

8. Záró rendelkezések

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Ptk., a 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet, továbbá Az elektronikus kereskedelem szabályairól a 2001. évi CVIII. Törvény, és a Fogyasztóvédelmi törvény.